Երևանի “Մելլաթ բանկ” ՓԲԸ-ի կողմից հաճախորդների համար իրականացվող ֆինանսական գործառնությունների և մատուցվող ծառայությունների պայմանների վերաբերյալ տեղեկությունները ներկայացված են “Բանկի Սակագներ” փաստաթղթում, որը տեղադրված Է ինտերնետում՝ բանկի տնային Էջի “մատուցվող ծառայություններ” մասում,ինչպես նաև գտնվում է բանկի “թղթակցային հարաբերությունների և ակրետիտիվների “ բաժնում և հասանելի է ցանկացած անձին:
Ցանկացած անձ իրավունք ունի պահանջի դեպքում գրավոր դիմել (ներկայացնելառձեռն) /Թումանյան 5ա ,թիվ 45 ոչ բնակելի տարածք հասցե/ “Մելլաթ բանկ”ՓԲԸ-ի տնօրինությանը և 3 աշխատանքային օրվա ընթացքում բանկից ստանալ “Բանկերի և բանկային գործունեության մասին” ՀՀ օրենքի 20-րդ հոդվածի 3-րդ մասով և 43-րդ հոդվածի 2-րդ մասով սահմանված տեղեկատվության պատճեները անվճար:
Բանկի յուրաքանչյուր մասնակից իրավունք ունի գրավոր դիմել(ներկայացնելառձեռն) /Թումանյան 5ա ,թիվ 45 ոչ բնակելի տարածք հասցե/ “Մելլաթ բանկ”ՓԲԸ-ի տնօրինությանը և 3 աշխատանքային օրվա ընթացքում բանկից ստանալ”Բանկերի և բանկային գործունեության մասին” ՀՀ օրենքի 43-րդ հոդվածի 4-րդ և 5-րդ մասերով սահմանված տեղեկատվությունները անվճար:
Օրենքըգտնվումէ www.laws.am կայքում.
Բանկի կողմից մատուցվող ծառայությունների վերաբերյալ տեղեկություններ կարելի է ստանալ համապատասխան բաժիններից հետևյալ հեռախոսահամարներով`
- Հաճախորդների գործառնական սպասարկման բաժին
00374 60 38 8888 (1231)
“Մելլաթ բանկ” ՓԲԸ
00374 60 38 8888